Transformation Leadership

Uanset om du er ny i agile, erfaren Scrum Master eller garvet Agile Coach finder du her et bredt udvalg af kurser inden for Transformation Leadership. Lær hvordan du arbejder med forandring og bliver fortrolig med det mindset, som er udgangspunktet for true leadership både i dit team og i din organisationen.

Scrum Online

Lær alt du skal vide om Scrum med 61 grundige videolektioner, som du kan se i dit eget tempo - hvor du vil, når du vil.

Gå til Scrum Online

Kom forrest i køen

Lær hvad Scrum er, og hvorfor det er en vigtig kompetence på vejen til dit næste job.

Modtag vores guide

Grafisk Facilitator Online

Bliv Grafisk Facilitator og styrk din kreativitet professionelt. Med 35 online videolektioner lærer du at tegne dig til bedre møder og smilende kollegaer.

Kom i gang med Grafisk Facilitator Online

Få 3 gratis
tegnetips

Kanban Online

På Kanban Online lærer du at visualisere dit arbejde og holde fokus på de vigtigste opgaver. Med 25 online videolektioner får du en grundig gennemgang af Kanban og lærer teorien og metoderne fra bunden.

Kom i gang med Kanban Online

Se et sneak peek fra Kanban Online

Få e-mails om Transformation Leadership

Kan en simpel e-mail gøre dig til en bedre Scrum Master eller Agil Coach? Sandsynligvis. 1-2 gange om måneden skriver Claus om Transformation Leadership og deler ud af erfaringer og personlige iagttagelser fra virkeligheden. Vi glæder os til at nørde sammen med dig.

Tak for din tilmelding!
Der er en løs forbindelse - prøv at tilmelde dig igen.

Professional Agile Coach

Professional Agile Coach uddannelsen giver dig de kompetencer og værktøjer, der skal til for, at du kan fungere som Agile Coach i en professionel kontekst.

Kom i gang med PAC

Agile Couch

Læn dig godt tilbage, smid benene op og nyd at det snart er fyraften med "Agile Couch". Claus Vagner Pedersen og Thomas Karner-Gotfredsen fejrer weekenden med et agilt dilemma ude fra den virkelige verden - og en lille én.

Se alle episoder her

Efterår 2021

Scrum Master Online

Er du allerede bekendt med Scrum, men vil tage trinnet videre til at blive Scrum Master? Så kan du til efteråret være med på Scrum Master Online.

Facilitering Online

Vil du gerne have det rigtige fundament, i form af et mindset og en værktøjskasse, der gør dig i stand til at facilitere alle typer workshops. Så kan du til efteråret være med på Facilitering Online.

Webinar: Scrum Master - er det noget for mig

I dette webinar fortæller Claus og Thomas om deres personlige rejser ind i det agile univers; fra den traditionelle projektlederrolle til rollen som Scrum Master og Agil Coach.

Hvad var drivkræfterne bag deres skift, og hvilke udfordringer og sejre har der været undervejs? I løbet af webinaret fortæller Claus og Thomas blandt andet om hvorfor Scrum er nemt at lære, men vanskeligt at mestre. Samtidig løfter de sløret for deres vigtigste personlige erfaringer og deres kommende mål for deres videre arbejde som Scrum Masters.

Episode 26

Dine øjenlåg bliver tunge. Fra nu af hyrer du kun fuldtids-Scrum Masters.

Episode 32

Den nye Scrumguide. Mindblown eller meh?

To Agility and Beyond

Vores podcast To Agility and Beyond der går bag om agile og alt, der hører med. Lyt med på Spotify, Apple Podcasts, eller find os i din yndlings podcast-app.

Path & Pattern