Product Leadership

Kurser og inspiration til dig, der arbejder med digital produktudvikling for eksempel som Product Owner eller Product Manager. Lær hvordan du arbejder med at skabe kontinuerlig værdi til brugere og kunder, og fyld din værktøjskasse med ny viden. Alle vores undervisere praktiserer præcis de ting, vi uddanner dig i. Det sikrer, at alt hvad du lærer nemt kan omsættes til håndgribelig værdi.

Product Leadership in Practice

Uddannelsen er skræddersyet til dig, der arbejder professionelt med digitale produkter. Om du har en rolle som Product Owner, Product Manager, Product Lead, UX’er, forretningsudvikler, Chief Product Officer eller andet er ikke vigtigt.

Gå til Product Leadership in Practice

Hold 1 er åben
for tilmelding

Kommende webinar

No items found.

Product Owner Online

Bliv certificeret Product Owner og lær alt om Product Owner-rollen. På dette online-kursus bliver du sikker i teorien og får værdifuld praktisk indsigt i rollen gennem 60 grundige videolektioner.

Kom i gang med Product Owner Online

Product Discovery Online

Med Product Discovery Online får du en grundig indføring i det mindset og den toolbox, du skal bruge for at skabe flere og bedre digitale produkter.

Product Discovery Online
Prøv et gratis sæt eksperimentkort til at supplere product discovery

Eksperimentkort

Kom godt i gang med Product Discovery med et sæt eksperimentkort. De er gratis - du betaler blot fragten.

Få gratis eksperimentkort
Foto af Rune Bjerregaard som sender e-mails om product leadership

Få e-mails om
Product Leadership

Få virksomhedens mest inspirerende indbakke. 1-2 gange om måneden skriver en håndfuld af landets klogeste og mest erfarne hoveder om Product Leadership. Det vil du ikke gå glip af.

Tak for din tilmelding!
Der er en løs forbindelse - prøv at tilmelde dig igen.

Product Leadership TV

Vi elsker at udvikle digitale produkter, så pl;tv er til dig, der arbejder professionelt med digital produktudvikling. Glæd dig til et nyt afsnit hver uge på din nye yndlings-youtube-kanal, hvor vi åbner op for posen af dyb viden om product leadership.

Se alle episoder her

Efterår 2021

Agile Online

Vil du gerne have en grundig introduktion til agile og en dybdegående forståelse for hvorfor denne nye tilgang er vejen frem. Så kan du til efteråret komme med på Agile Online.

Product Leadership in Practice

Product Leadership in Practice er en uddannelse lavet til dig der har flere års erfaring som Product Owner, Product Manager eller tilsvarende. Uddannelsen vil udfordre dig såvel teoretisk som praktisk således at du bliver blandt de bedste indenfor dit fag. Vores første hold starter første kvartal 2022.

Episode 30

Product Owner - den mest omsorgssvigtede rolle I Scrum?

Episode 39

Den søde produktkløe til 2,4 mia. Interview med Kresten Krab Thorup, CTO for Humio

To Agility and Beyond

Vores podcast To Agility and Beyond der går bag om agile og alt, der hører med. Lyt med på Spotify, Apple Podcasts, eller find os i din yndlings podcast-app.

Webinar: Product Owner? Derfor er du central for din virksomheds overlevelse

På webinaret møder du Peter Lindberg og Rune Brahe Bjerregaard, der begge arbejder som coaches hos Syndicates kunder, og begge har mange års erfaring i digital produktudvikling i store som små danske virksomheder. De underviser desuden på Syndicate U’s Product Owner- og Product Leadership kurser.

Path & Pattern