Facilitator Online – kurset der gør dig til facilitator i verdensklasse

Kun 4.995 kr.

3.996 kr. ekskl. moms

Er I flere fra samme virksomhed? Skriv til os og få rabat

Eller se vores produkt Agile Onboarding, hvor I kan købe kurser og uddannelser til hele organisationen.

100% tilfredshedsgaranti eller pengene tilbage

Er din kollega også interesseret? Skriv til os og få rabat

Skal du opgradere hele organisationen? Kom i gang her

Bliv en facilitator i verdensklasse, når du har lært alle de redskaber og tips og tricks, der skal til, for at facilitere ethvert møde eller workshop. Med mere end 60 engagerende video-lektioner bliver du meget klogere på, hvordan du selv engagerer grupper og teams og sætter alle deltagere i spil.

Med god facilitering får du både fælles retning og større udbytte af møder og workshops

Lær, hvad facilitering er, og hvad din rolle som facilitator er (og ikke er)

Få konkrete værktøjer til at designe det gode møde eller workshop og processen før, under og efter

Opnå forståelsen for forskellige gruppedynamikker og evnen til at få det bedste frem i gruppen hver gang

Hvem henvender kurset sig til?

Facilitering er en kernekompetence, som virksomheder og organisationer skriger på i dag. Om din titel er leder, Scrum Master, projektleder, udviklingskonsulent, HR-medarbejder, underviser eller noget helt andet, det betyder ikke så meget.  Kurset er kort og godt til dig, der gerne vil arbejde ambitiøst med at facilitere møder, workshops og processer. Du kan både være en garvet facilitator, der gerne vil lære nogle nye tricks, eller helt ny i rollen.

Spilder du din, kollegernes og organisationens tid på ufrugtbare møder og workshops?

Du kender det nok. Lange sceancer med uendelige præsentationer og kolleger, der sidder med blytunge øjenlåg eller snuden ned i mobiltelefonen. Tænk lige, hvor mange menneskers tid, der går til spilde rundt i mødelokalerne og konferencecentrene hver eneste dag?

Få en smagsprøve på kurset lige her:

Mennesker er uforudsigelige, men også fulde af guld, når de bliver sat rigtigt i spil med god facilitering.
Og det er netop det, du lærer på kurset Facilitator Online.

Lær facilitering - enkelt og effektivt

Start dit online kursus og bliv klogere på facilitering med det samme – eller lige når det passer dig

Se de mere end 60 video-lektioner
(+ bonusmateriale) og få både teori og praktiske redskaber, du kan bruge som facilitator

Brug al din nye viden med det samme til at skabe fælles retning, gladere kolleger og større udbytte af møder og workshops på din arbejdsplads

Få møder og workshops til at gå som smurt med god facilitering

Gratis webinar
mandag d. 20 juni kl. 10-11

På webinaret får du konkrete tips og tricks til, hvordan du som facilitator kan være med til at skabe retning og få mere ud af processer, hvor flere mennesker deltager.

Ved tilmelding til webinaret, accepterer du at modtage e-mails fra Syndicate.

Tak for din tilmelding.

Vi glæder os til at se dig.
Der er grus i maskineriet - prøv igen.

Mød Camilla, din underviser på facilitator-kurset

Camilla er en passioneret og erfaren facilitator. Hendes teoretiske afsæt som Certificeret Business Facilitator (IAF) krydrer hun med et særligt blik for at inddrage deltagere og medarbejdere i problemløsning gennem workshops og møder. Hun skaber bl.a. værdi gennem visuelle virkemidler og inspirerer altid med nye metoder og teknikker til at engagere og skabe motivation i organisationer.  Camilla har afholdt adskillige kurser i facilitering og grafisk facilitering – altid med fokus på at sætte deltagernes dagligdag i centrum.

Certificeringer og uddannelser: Certified Business Facilitator (IAF), Scrum Master (PSM) og Product Owner (PSPO), Cand.mag i Oplevelsesøkonomi

Alt det får du med i kursuspakken

Livslang adgang til komplet online-kursus med 60+ videolektioner samt bonusmateriale

E-bog med dertilhørende øvelsesark

Videoer med tips og ideer efter du har gennemført kurset

Live Q&As 3 - 4 gange om året, hvor du kan stille lige præcis de spørgsmål, der fylder for dig

Få adgang fra alle devices – inklusiv en dedikeret iOS-app

100 % Tilfredshedsgaranti

I Syndicate lever vi af glade og tilfredse kunder. Derfor kan du trygt købe et online-kursus hos os. Hvis du ikke er tilfreds med det, får du alle dine penge tilbage. Du skal bare skrive til os senest 14 dage efter, du har købt online-kurset, så refunderer vi dine penge.

Facilitator Online er et super gennemført kursus, der har lært mig en masse om facilitering, som jeg kan bruge direkte i mit daglige arbejde. 1.000 tak for et helt igennem fantastisk kursus”

Lena Thomsen Lind

Agile Coach hos ATP

Styrk din faglige profil ved at lære faciliteringshåndværket

Virksomheder og organisationer skriger på kompetent facilitering. Derfor er facilitator-rollen ganske efterspurgt i ind- og udland. At være en god facilitator er ikke et talent, du bliver født med. Det er et håndværk, du kan lære, så du bliver den, der skaber rammerne for, at møder og workshops kører som smurt og alle bidrager konstruktivt.  Så gør både dig selv om din arbejdsplads en tjeneste ved at dygtiggøre dig som facilitator.

5 gode argumenter til din chef

En facilitator skaber værdi og fremdrift for alle

Online-kurset er langt billigere end et fysisk kursus

Din virksomhed og dine kolleger skal ikke undvære dig

Undervisningen er delt op i moduler, der kan passes ind i en travl hverdag

Engagerede medarbejdere med nye kompetencer skaber resultater

Alle videoer og bonusmateriale er på dansk

Du har ubegrænset adgang, så du altid kan vende tilbage

Du får hjælp og sparring i vores opfølgende live Q&A’s mm.

Bliv Facilitator

4.995 kr.

3.996 kr. ekskl. moms

Inklusiv over 60 grundige video-lektioner + bonusmateriale, E-bog med dertilhørende inspiration og praktiske øvelser og kursuscertificering som facilitator.

Se kurset på alle platforme

Er I flere fra din virksomhed?

Det giver rigtig god mening at tage kurset sammen med dine kolleger – og så kan vi selvfølgeligt give en rabat på prisen.

Hvis du ønsker at købe flere adgange eller større pakker med licenser til din virksomhed, så udfyld formularen og lad os tage en snak om jeres behov.

Du er også velkommen til at ringe direkte til Camilla Linnemann, Head of Relations, på 61 46 59 25.

Tak for din henvendelse.

Vi kontakter dig snarest.
Oops! Something went wrong while submitting the form.