Agile Leadership

Stadig flere virksomheder vælger Agile som ramme for udvikling af deres produkter. Men agile er et paradigmeskifte, som kræver indsigt og kilometer i benene. Agile Leadership går ud på at give dig den forståelse og den træning du har brug for, i din rolle som leder i en agil kontekst.

Agile Leadership in Practice

Uddannelsen er skræddersyet til dig, der er leder i en virksomhed og bruger agile som redskab. Du har personaleansvar for et eller flere teams, der arbejder agilt og vil gerne arbejde med det, du lærer undervejs på uddannelsen.

Gå til Agile Leadership in Practice

Hold 6 er åben
for tilmelding

Episode 36

Kære agile leder: din rygsæk er alt for tung

Episode 41

Bagom Bankdatas agile transformation - samtale med Christian Wiese

To Agility and Beyond

Vores podcast To Agility and Beyond der går bag om agile og alt, der hører med. Lyt med på Spotify, Apple Podcasts, eller find os i din yndlings podcast-app.

Agil HR

Det er tid til, at HR sætter sig i det agile førersæde. Med vores whitepaper vil I få en introduktion til de agile arbejdsformer, og lære hvordan I kommer igang med jeres agile HR-rejse.

Gå til Agil HR

Få e-mails om Agile Ledelse

Din indbakke savner med al sandsynlighed viden og inspiration om din rolle som leder i den agil organisation. Det er der råd for. 1-2 gange om måneden skriver Ole og Katrine om agile ledelse. Det kan du godt glæde dig til.

Tak for din tilmelding!
Der er en løs forbindelse - prøv at tilmelde dig igen.

Efterår 2021

Agile Leader Online

Agile Leader Online giver dig en grundig introduktion til hvad det betyder at lede i en agil kontekst. Dette onlinekursus er lavet specifikt til alle ledere med medarbejderansvar. Kurset går i luften til efteråret.

Agile Leader

Agile Leader-kurset er vores 2-dags udgave af Agile Leadership in Practice. Vil du gerne lære fundamentet for Agile Leadership, så er dette kurset for dig. Vores første hold starter i foråret 2022.

Webinar: Hvad sker der egentlig, når man sætter ”Agile” foran ”Leadership”?

I rejsen mod en mere agil organisation spiller lederen en helt central rolle. Det er bare de færreste ledere, der helhjertet forstår agile og har modet til at udfordre egen rolle og justere egen adfærd. Du tænker måske ikke over det. Men det betyder potentielt, at din organisation kommer ud af sync.

På dette webinar får du indblik i, hvorfor verden og vores organisationer er ude af sync, hvorfor du som leder har nøglen til at genskabe balancen og ikke mindst, hvilken rejse du skal på som leder.

Path & Pattern